« Back to Glossary Index
- cuprinde toate elementele unei misiuni, a căror utilitate nu depășește exercițiul controlat; el permite ansamblarea tuturor lucrărilor, de la organizarea misiunii la sinteză și formularea raportului.
- este indispensabil pentru:
- mai buna organizare și control ale misiunii;
- documentarea lucrărilor efectuate, deciziilor luate și asigurarea că programul s-a derulat fără omisiuni;
- înlesnirea muncii în echipă și supervizarea lucrărilor date la colaboratori;
- justificarea opiniei emise și redactarea raportului.
- structura dosarului exercițiului – dosarul exercițiului este bine să fie împărțit pe secțiuni (părți) pentru a ușura utilizarea sa. în general se folosește o împărțire în 10 secțiuni (părți) simbolizate de la A la J, astfel:
- EA (dosarul exercițiului, Secțiunea A) intitulată “Acceptarea misiunii”;
- EB (dosarul exercițiului, Secțiunea B) intitulată “Sinteza misiunii și rapoarte”;
- EC (dosarul exercițiului, Secțiunea C) intitulată “Orientare și planificare”;
- ED (dosarul exercițiului, Secțiunea D) intitulată “Evaluarea riscului legat de control”;
- EE (dosarul exercițiului, Secțiunea E) intitulată “Controale substantive”;
- EF (dosarul exercițiului, Secțiunea F) intitulată “Utilizarea lucrărilor altor profesioniști”;
- EG (dosarul exercițiului, Secțiunea G) intitulată “Verificări și informații specifice”;
- EH (dosarul exercițiului, Secțiunea H) intitulată “Lucrările de sfârșit de misiune”;
- EI (dosarul exercițiului, Secțiunea I) intitulată “Intervenții cerute prin reglementări diverse”;
- EJ (dosarul exercițiului, Secțiunea J) intitulată “Controlul conturilor consolidate”;