Vrei contabilitate? Contacteaza-ne acum la 0740.398.555 / 0743.587.845 sau scrie-ne un e-mail la adresa rdtexpert@gmail.com

atributiile si responsabilitatile conducatorului departamentului de audit intern bancar

« Înapoi la index-ul dicționarului
  • coordonatorul departamentului de audit intern răspunde de:
    • 1) dezvoltarea și menținerea unui program de asigurare a calității și îmbunătățirea activității de audit intern;
    • 2) monitorizarea și evaluarea eficienței programului de asigurare a calității auditului intern;
    • 3) asigurarea competenței profesionale a auditorilor interni, pregătirea profesională a acestora, asigurarea resurselor adecvate desfășurării activității;
    • 4) stabilirea politicilor și procedurilor aferente activității de audit intern;
    • 5) coordonarea activităților desfășurate de auditorii interni din cadrul băncii cu cele ale furnizorilor de servicii de audit intern din afara băncii;
    • 6) elaborarea planului de audit intern;
    • 7) informarea consiliului de administrație și a comitetului de audit cu privire la activitatea desfășurată.
  • pentru a completa fișa acestuia, ar mai trebui făcută referire și la cerințele de pregătire profesională pentru ocuparea postului, în conformitate cu Statutul auditului intern, Codul de etică a auditorului intern, și la cerința legală, din România, ca acesta să fie auditor financiar
< Înapoi la index
Copyright © 2017 RDT Contabilitate